1dlooovenovell

Direktlänk till inlägg 27 december 2012

Kapitlet 7. Let's have some fun!

Av Lilla jag! - 27 december 2012 22:59

Ava's POV:
Jag vaknade ännu en gång sent och av att killarna höll på att fjanta och spela hög musik. Jag steg upp och bytte om till mjukisbyxor och en stor tjock tröja med bara BH under. Jag drog fram min resväska som stod under sängen. Jag skrev snabbt en liten lapp på vad jag skulle ha med mig. När jag var färdig med lappen satte jag igång Spotify på mobilen och pluggade sen in hörlurarna och skruvade upp volymen, jag lyssnade på min blandade spel-lista och helt plötsligt spelade "live while we young" jag sjöng tyst med samtidigt som jag packade väskan. Efter att jag hade packat halva väskan så gick jag ner till köket för att jag var trött och hungrig. Jag ställde mig vid spisen och kokade varm chockad sen rostade jag två mackor och la Nutella på när den varma chokladen var färdig så Hälge jag upp det i en kopp, la i lite grädde och en massa marshmallows. Jag satte mig i soffan och slog på en film, jag tittade på "cyberbully" efter halva filmen slog Niall sig ner bredvid mig.
- Hej sötis sa Niall och kysste mig.
- Hej sa jag och kysste han tillbaka.
- Ska vi inte vara lite försiktiga med kyssarna när killarna är i huset sa jag efter ett antal kyssar.
- Det är ingen fara killarna är och köper läsk, chips och godis å sånt sa han och log.
- Okej då är det lugnt jag och började hångla med Niall. Vi hånglade ändan fram tills vi hörde att någon låste upp dörren, vi flög nästan ifrån varandra till varsin ände av soffan.
- Hallå hoppas någon är sugen på fika ropade Harry så högt han kunde.
- Nja så där drack nyss varm choklad sa jag och log för mig själv.
- Jo men kom igen lite glass går alltid ner sa Zayn.
- Ja men jag fryser det var därför jag drack VARM choklad sa jag och betonade väldigt mycket på varm.
- Okej okej men du får iallafall sitta med oss när vi äter sa Liam och tittade in i vardagsrummet där Niall och jag satt.
- Javisst, jag kanske till och med tar en till kopp med varm choklad.
Vi satte oss vid bordet, dem satte med varsin stor skål med glass och jag satt med en varm kopp med choklad, egentligen var jag den konstige för det var typ 36 plus grader så glass är egentligen rätt sak att äta vid den här tiden. Helt plötsligt avbröt någon mig i mina tankar.
- Hallå.. Ava hör du oss frågade Zayn och viftade sin hand framför mina ögon.
- Ja, va sa jag förvirrat.
- Vi frågade dig om du hade packat färdigt sa Harry.
- Jaha ja, nja jag har kommit halvvägs så det är bara lite kvar sa jag.
- Okej det var ju bra sa Louis.
- Ja men när åker vi egentligen i morgon frågade jag.
- Vi åker typ runt halv åtta, åtta sa Niall.
- Okej då får ni väcka mig för det finns ingen chans att jag är uppe då sa jag och skrattade.
- Det fixar vi sa Louis och gav mig en ondskefull minn.
- Ojdå inte smart sa jag.
- Aja, jag måste packa vidare nu sa jag och gick upp på mitt rum.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla jag! - 9 januari 2013 21:23

Nu var det bara fem minuter innan jag skulle upp på scenen och spela min låt, jag hade fått en ljus rosa klänning som var tajt upp till och vid och pösig ner till, klänningen gick precis över knäna och jag tyckte den var så vacker. De hade lockat m...

Av Lilla jag! - 9 januari 2013 21:22

Doktorn hade hade skrivit ut mig som bestämt vid sju sen hade jag åkt med flyget till Manchester jag mötte killarna på arenan där de skulle uppträda. Jag hade kommit lite tidigare än dem till arenan, jag gick ut på scenen där stod en akustisk gitar...

Av Lilla jag! - 30 december 2012 16:08

www.youtube.com/watch?v=Dvvh6ti5UDQ

Av Lilla jag! - 30 december 2012 16:08

www.youtube.com/watch?v=Dvvh6ti5UDQ Jag ska bara testa lägga ut en låt vet ej riktigt hur man gör! P.s det är inte jag som sjunger!...

Av Lilla jag! - 29 december 2012 20:08

Liam's POV: Jag klarade snart inte av konserten, jag var så orolig för Ava. Varför hade hon bett mig att köra henne till sjukhuset? Varför bad hon mig inte säga till någon? Var det något fel, jag undrar om Louis vet om det fast det borde han ju fö...

Presentation


Jag är ett stort fan av one direction så jag skriver noveller om dem just nu skriver jag en Novell som heter "learn to let go" hoppas ni tycker om den! Om ni vill veta vad den handlar om tryck på min presentation! 😊👇

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Learn to let go


Ovido - Quiz & Flashcards