1dlooovenovell

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Kapitel 2. he couldn't shut up!

Av Lilla jag! - 13 december 2012 18:07

- Hallå ropade Louis när vi hade kommit in i hallen.
- Heeej hörde jag tre killar skrika i kör.
- Hej jag är Ava sa jag och gav dem varsin lätt kram.
- Hej jag är Harry sa han med brunt lockigt hår.
- Jag är Zayn sa han med svart hår.
- Och jag är Liam sa den siste av dem.
- Och ni vet säkert redan att jag är Louis lillasyster sa jag och alla började att skratta.
- Ja det vet vi för lilla Louis här har inte kunnat hålla käften om att du skulle komma och bo hör med oss i ett halv år den senaste månaden sa Liam.
- Haha skrattade jag högt.
- Tack för den Liam du ska få igen för den där på något sett sa Louis.
- Okej sa Liam.
- Är det okej om jag avbruten er lite men vart ska jag få sova frågade jag.
- Självklart kom den här vägen sa Louis och alla följde med. Vi gick upp på över våningen och gick sedan mot en dörr som var längst bort i korridoren.
- Här är ditt rum sa Louis och öppnade dörren till ett jätte stort och fint rum.
- Gud vad fint sa jag och tittade runt i det stora rummet, det hade en stor säng men en massa kuddar i vitt och svart sen var det två dörrar till.
- Vad är dem till frågade jag och pekade på dörrarna.
- Den ena är toalett och den andra är en garderob sa Harry som stod bakom mig.
- Oj Gud har jag en egna garderob och toalett, ni är liksom för bäst sa jag och sprang och slängde mig i sängen.
- Självklart så fort vi fick reda på att du skulle bo här så fixade vi rummet direkt sa Zayn.
- Alltså ni är verkligen änglar sa jag och satte mig upp i sängen.
- Man tackar sa Niall och skrattade lite för sig själv.
- Tack för allt, men skulle jag kunna få byta om ifred frågade jag.
- Jo sa Louis och drog ut alla ur rummet.
Jag öppnade min resväska och började plocka ut kläderna, jag gick mot garderobs dörren och öppnade den och jag såg att det inte var en vanlig garderob utan en Walk in closet. Jag började plocka in mina kläder och skor. Även om jag hade hängt in mina kläder min Walk in closet så såg den ändå tom ut. När allt var upp packat så frös jag fortfarande så jag tog på mig lång byxor med strumpbyxor under sen en tjocktröja med en USA flagga som motiv. När jag var färdig så gick jag ner till killarna som satt och spelade FIFA.
- Hallå där sa Niall och jag satte mig i soffan.
- Hej sa jag samtidigt som jag drog över en filt.
- Fryser du frågade Niall och flyttade närmare mig.
- Ja jätte mycket ,en jag fattar inte varför för det är ju så varmt ute sa jag och drog filten närmare mig. Jag märkte att Niall var på väga att sätta sig bredvid mig men innan han hade hunnit flytta på sig så hade Louis satt sig emellan oss.
- Kom här syrran så ska jag värma dig så du slipper frysa sa han och jag lutade mig mot han.
- Tack så mycket sa jag och drog upp mina ben mot magen för att inte frysa lika mycket.
Niall's POV:
När Ava hade börjat frysa så hade jag tänkt sätta mig bredvid henne för att värma henne men Louis hade suttit sig emellan oss, jag märkte att Louis inte ville att jag skulle sätta mig bredvid henne.
- Vi hade tänkt gå ut och shoppa i morgon vill du hänga med frågade jag Ava.
- Ja gärna jag skulle behöva några nya kläder och skor till min garderob sa hon. Efter att hon hade svarta mig så somnade Ava mot Louis axel.
_______________________________________________________________________________ Detta var kapitel två, hoppas att ni tycket om det. Komentera gärna ! <3// kram lilla jag! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla jag! - 9 januari 2013 21:23

Nu var det bara fem minuter innan jag skulle upp på scenen och spela min låt, jag hade fått en ljus rosa klänning som var tajt upp till och vid och pösig ner till, klänningen gick precis över knäna och jag tyckte den var så vacker. De hade lockat m...

Av Lilla jag! - 9 januari 2013 21:22

Doktorn hade hade skrivit ut mig som bestämt vid sju sen hade jag åkt med flyget till Manchester jag mötte killarna på arenan där de skulle uppträda. Jag hade kommit lite tidigare än dem till arenan, jag gick ut på scenen där stod en akustisk gitar...

Av Lilla jag! - 30 december 2012 16:08

www.youtube.com/watch?v=Dvvh6ti5UDQ

Av Lilla jag! - 30 december 2012 16:08

www.youtube.com/watch?v=Dvvh6ti5UDQ Jag ska bara testa lägga ut en låt vet ej riktigt hur man gör! P.s det är inte jag som sjunger!...

Av Lilla jag! - 29 december 2012 20:08

Liam's POV: Jag klarade snart inte av konserten, jag var så orolig för Ava. Varför hade hon bett mig att köra henne till sjukhuset? Varför bad hon mig inte säga till någon? Var det något fel, jag undrar om Louis vet om det fast det borde han ju fö...

Presentation


Jag är ett stort fan av one direction så jag skriver noveller om dem just nu skriver jag en Novell som heter "learn to let go" hoppas ni tycker om den! Om ni vill veta vad den handlar om tryck på min presentation! 😊👇

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Learn to let go


Ovido - Quiz & Flashcards