1dlooovenovell

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Kapitel 3. I love you!

Av Lilla jag! - 16 december 2012 21:35

Ava's POV:
Jag vaknade i min sköna säng men jag kom inte ens ihåg att jag hade gått in i mitt rum men efter att jag hade tänkt efter ett tag så kom jag på att jag hade somnat i Louis knä och sen hade. Han antagligen burit upp mig till min säng. Jag gick in i min garderob och tog på mig tjocka strumpbyxor sen en lång tjocktröja när jag var på klädd så gick jag ner till köket där de andra satt och åt frukost.
- God morgon sa Niall och Louis i mun på varandra.
- God morgon sa jag och satte mig bredvid Niall.
- Vad vill du ha frågade Zayn.
- Jag är inte så hungrig så jag vet inte riktigt sa jag och tittade bort från alla.
- Men något måste du väll äta sa Harry.
- Ja du ska inte behöva vara hungrig sa Liam.
- Men det är jag inte för jag är faktiskt mätt sa jag och log ett leende som skulle se glatt ut men blev mer bara stelt.
- Men Ava du brukar ju typ alltid vara hungrig sa Louis.
- Ja men inte denna gången snäste jag tillbaka som svar.
- Okej men då får du väll ta något när du är hungrig sa Niall.
- Mm sa jag och gick därifrån och in i vardagsrummet där jag satte mig i soffan. Efter Basra några minuter så kom Niall och satte sig bredvid mig.
- Varför vill du inte äta Ava frågade han mig.
- Jag mår inte så bra sa jag och log ett svagt leende.
- Okej men du och jag kan stanna hemma medan de andra är på stan och shoppar sa Niall.
- Det låter bra sa jag och la mig ner i soffan.
Niall's POV:
Jag gick ut till de andra som stod i hallen och höll på att ta på sig sina skor och jackor.
- Jag och Ava stannar hemma idag för att hon inte mår så bra sa jag.
- Men då måste jag också stanna hemma sa Louis snabbt.
- Nej för hon ville inte förstöra för er och jag lovar jag kommer att ta hand om henne sa jag.
- Okej men om något händer henne eller så, så lovar jag dig det kommer inte vara en lycklig dag för dig sa Louis och han och resten av killarna gick ut genom dörren. Jag gick tillbaka till Ava där hon satt i soffan.
- Vill du titta på en film med mig frågade jag henne.
- Ja gärna sa hon och log.
- Vill du se P.s i love you frågade jag.
- Ja den har jag inte sett på flera år känns det som sa hon. Jag satte in film och sen satta jag mig bredvid henne och filmen började. Efter några minuter så lutade hon sig emot mig och jag la min arm runt om henne. När filmen var slut så sov nästa hon mot min axel men jag var tvungen att väcka henne ändå.
- Ava jag måste snacka med dig sa jag och hon satte sig upp.
- Ja vad är det Niall frågade jag hon och tittade in i mina ögon.
- Jag vet att du kom i går och att jag inte känner dig så väl men ända sen jag såg dig så tyckte jag du var underbar och jag föll för dig pladask för dig och jag vet att det är tidigt men jag tror... Jag tror att jag är kär, kär i dig sa jag.
- ... Jag tycker om dig med ända sen jag såg dig men Louis kommer mörda oss om han får reda på att vi är tillsammans eller jag menar gillar varandra sa Ava.
- Jag vet men vi kan smyga med vårt förhållande de behöver inte veta något sa jag.
- Så vi har ett förhållande frågade Ava glatt.
- Ja om du vill sa jag
- Ja det vill jag sa Ava och sen kysste jag henne passionerat. Vi kysste ett antal gånger sen satte jag på en ny film och efter ett tag märkte jag att hon hade somnat i mitt knä. Jag tittade på klockan och insåg att killarna skulle komma hem snart.
- Ava jag är ledsen men jag måste väcka dig för killar kommer strax och om Louis ser dig i mitt knä kommer jag få en fet smäll sa jag.
- Okej sa hon och reste på sig så att hon bara satt bredvid mig men hon lutade sig mot min axel ända fram tills vi hörde att någon låste upp dörren.
_______________________________________________________________________________
När kommer kapitel 3 snälla kommentera // kram från lilla mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla jag! - 9 januari 2013 21:23

Nu var det bara fem minuter innan jag skulle upp på scenen och spela min låt, jag hade fått en ljus rosa klänning som var tajt upp till och vid och pösig ner till, klänningen gick precis över knäna och jag tyckte den var så vacker. De hade lockat m...

Av Lilla jag! - 9 januari 2013 21:22

Doktorn hade hade skrivit ut mig som bestämt vid sju sen hade jag åkt med flyget till Manchester jag mötte killarna på arenan där de skulle uppträda. Jag hade kommit lite tidigare än dem till arenan, jag gick ut på scenen där stod en akustisk gitar...

Av Lilla jag! - 30 december 2012 16:08

www.youtube.com/watch?v=Dvvh6ti5UDQ

Av Lilla jag! - 30 december 2012 16:08

www.youtube.com/watch?v=Dvvh6ti5UDQ Jag ska bara testa lägga ut en låt vet ej riktigt hur man gör! P.s det är inte jag som sjunger!...

Av Lilla jag! - 29 december 2012 20:08

Liam's POV: Jag klarade snart inte av konserten, jag var så orolig för Ava. Varför hade hon bett mig att köra henne till sjukhuset? Varför bad hon mig inte säga till någon? Var det något fel, jag undrar om Louis vet om det fast det borde han ju fö...

Presentation


Jag är ett stort fan av one direction så jag skriver noveller om dem just nu skriver jag en Novell som heter "learn to let go" hoppas ni tycker om den! Om ni vill veta vad den handlar om tryck på min presentation! 😊👇

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Learn to let go


Ovido - Quiz & Flashcards