1dlooovenovell

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Kapitel 6. She is hiding something

Av Lilla jag! - 23 december 2012 21:47

Louis POV:
Hon ljuger för mig, jag bara vet det. Hon brukar säga allt till mig, idag sov hon igen när vi kom hem hon brukar alltid vara så pigg och aktiv inte ligga i soffan och sova. Jag vet att hon gömmer något för mig men det är så konstigt hon brukar alltid berätta allt för mig. Jag tittade på klocka och såg att den redan var halv sju så jag tänkte bära upp Ava på rummet men när jag kom in så låg hon vaken i soffan.
- Godmorgon gulleplutt skrattade jag lite lätt.
- Hej sa hon trött och utmattat.
- Hur mår du egentligen frågade jag oroligt.
- Jo jag mår bra sa Ava och log ett oärligt leende.
- Snälla Ava sluta ljug för mig du vet väll att jag känner dig bättre sa jag nästan lite irriterat.
- Jag vet att du känner mig väll men jag mår bra jag är bara lite trött för jag har inte sovit så bra på senaste tiden.
- Okej okej men förresten vad fint ditt hår är sa jag log.
- Tack sa hon och rodnade litegrann.
- Var är alla andra frågade hon efter ett litet tag.
- De är inne i köket och lagar kvällsmat sa jag.
- Ska vi gå in och hjälpa dem frågade hon.
- Om du vill, men om du är trött kan du få stanna i soffan och vila lite sa jag.
- Nej det är okej jag vill gärna hjälpa till jag är trött på att vila sa hon och ställde sig upp.

Liam's POV:
Jag såg att något var fel med Ava både henne och på Louis oroliga minn men vad skulle jag göra, det finns inget att göra det är bara och låta det vara tills hon väljer att säga det.
- Hoppas ni är hungriga sa Zayn glatt.
- Jag är alltid hungrig sa Niall och alla skrattade även om Ava's skratt var besvärat.
- Det vet vi sa Harry.
- Så Ava spänd för att få följa med oss på turné frågade jag energiskt.
- Ja självklar detta ska vara det bästa året någonsin för mig sa hon och log. Något var speciellt med de hon sa det verkade som hon verkligen menade det.
- Ja det få vi ju hoppas sa Louis.
- Ja vi vill ju inte att du ska ha det tråkigt eller så sa Niall.
- Men när åker vi då frågade Ava.
- Vi åker på söndag, eller vänta det blir ju i över morgon sa jag glatt.
- Ja, är ni lediga då i morgon för att kunna packa eller frågade hon.
- Ja det är vi så vi ska packa hela dagen och stöka och så sa Louis och skrattade.
- Okej vad bra sa hon.
Vi åt kvällsmat och samma sak som förut så satt Ava och pillade i maten, hon tackade för maten sen gick hon upp på sitt rum för att sova.
___________________________________________________________________________________________________________ Jag vet att jag inte har skrivit så mycket så därför får ni flera kapitel! Kram lilla mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla jag! - 9 januari 2013 21:23

Nu var det bara fem minuter innan jag skulle upp på scenen och spela min låt, jag hade fått en ljus rosa klänning som var tajt upp till och vid och pösig ner till, klänningen gick precis över knäna och jag tyckte den var så vacker. De hade lockat m...

Av Lilla jag! - 9 januari 2013 21:22

Doktorn hade hade skrivit ut mig som bestämt vid sju sen hade jag åkt med flyget till Manchester jag mötte killarna på arenan där de skulle uppträda. Jag hade kommit lite tidigare än dem till arenan, jag gick ut på scenen där stod en akustisk gitar...

Av Lilla jag! - 30 december 2012 16:08

www.youtube.com/watch?v=Dvvh6ti5UDQ

Av Lilla jag! - 30 december 2012 16:08

www.youtube.com/watch?v=Dvvh6ti5UDQ Jag ska bara testa lägga ut en låt vet ej riktigt hur man gör! P.s det är inte jag som sjunger!...

Av Lilla jag! - 29 december 2012 20:08

Liam's POV: Jag klarade snart inte av konserten, jag var så orolig för Ava. Varför hade hon bett mig att köra henne till sjukhuset? Varför bad hon mig inte säga till någon? Var det något fel, jag undrar om Louis vet om det fast det borde han ju fö...

Presentation


Jag är ett stort fan av one direction så jag skriver noveller om dem just nu skriver jag en Novell som heter "learn to let go" hoppas ni tycker om den! Om ni vill veta vad den handlar om tryck på min presentation! 😊👇

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Learn to let go


Ovido - Quiz & Flashcards